🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 با سبکباران

(ثبت: 261863) تیر 24, 1402 
با سبکباران

با سبکباران

جان هرکه دوست داری یکدل و یکرنگ باش
عشق را باور نداری، لااقل دلتنگ باش

دوستی جانمایه های مهربانی های ماست
در ترازوی محبت وزنه ای همسنگ باش

همسفر بودن بهای فرصت ناچیز ماست
عابر آزاده ای در پای هر فرسنگ باش

با سبکباران ساحل‌ها خرامان شو ولی
در میان جاده ها همیار پای لنگ باش

از منیّت ها تهی کن قالب اندیشه را
فارغ از کبر و غرور هرچه نام و ننگ باش

تا نریزد خون مظلومی به دست ظالمی
از بلاجویان راه صحنه های جنگ باش

بین هر جغرافیاییکه به عدل و دانش است
پادشاه مرز و بوم و صاحب اورنگ باش

♤♤♤

 

 

 

نظرها
  1. سیامک عشقعلی

    تیر 24, 1402

    درود بر شما آقا
    بسیار زیبا بود
    لذت بردم
    💜🌹

  2. درود و دستمریزاد …..
    سیرکن هفت آسمان را با پر و بال نشاط
    کس نمی گوید به دار رنج ها آونگ باش

    پادگان عشرت آباد دلت را روز و شب
    نیستی گر تیمساری لااقل سرهنگ باش….

  3. محمدعلی رضاپور

    تیر 24, 1402

    سلام و درود و خدا قوت جناب معصومی عزیز

  4. طارق خراسانی

    تیر 24, 1402

    سلام و درود

    آنچه بنده ملاحظه می کنم‌ به امید خدا رکورد سرایش غزل را در تاریخ ادب ایران خواهید شکست آن هم با غزلیاتی که بسیار زیبا هستند .

    در پناه خدا🍃👏👏👏👏👏👌🍃

  5. معین حجت

    تیر 24, 1402

    دستمریزاد استاد مهندس معصومی گرامی👏👏👏💐💐💐

  6. مهرداد مانا

    تیر 24, 1402

    این همه غزل را کجای دلم بگذارم مهندس؟

    • علی معصومی

      تیر 24, 1402

      آنچه میدانم من از مانا دلش بس گُنده است
      این غزل ها را کنار و گوشه ای جامی دهد
      ♡♡♡♡

  7. طلعت خیاط پیشه

    تیر 25, 1402

    جناب مغضومی ارجمند
    با این قلم زرنگار خواننده فراوان دارید
    در پناه خدا پاینده باشید
    👏🌹🌷👏🌹🌷👏🌹🌷👏🌹🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا