🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 با غبار

(ثبت: 226723) اردیبهشت 27, 1399 

 

در سکوتی اينهمه لبريز
دو دوان ، بران ، تيزاتيز
خلسه ای سر مي دهد آواز :
” ساقه ی ترد ِمحبت ، باز
رشد خود را ميکند آغاز
بوسه هائي ميدهد با ناز
غنچه ای هم سرخ ، لبخنده
وز غباران لیک ، ميرنده
تن به شبنم ميدهد با شور
از تقيد ، سخت دورادور
وز شميم ِ بوی ِ ريحان، مست
عاشقانی ميدهندش دست
دستهائی ، تار بافنده
تار های قلب ِسوزنده
در صميم ِقلب ِعاشق ، جست
آن شميم ِتند ِريحان ، مست
مانده ام اکنون درون ِخمره ای
با غباری خوار تر ، از ذره ای
چونکه رؤیایم مرا از من ربود
بالها بهر ِجدائيها گشود
حاصلی گر در فراق ِ او نبود
زندگی اما پر از امید بود ”

بهروز پژواک

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    اردیبهشت 27, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • بهروز پژواک

      اردیبهشت 27, 1399

      سلام و سپاس گرامی دوست شاعرم جناب رشیدی راد عزیز

  2. بهروز پژواک

    اردیبهشت 27, 1399

    شعر سالهای بسیار دوری بود لیکن دوستی پیشنهاد داد آن را در سایت بگذارم بنده هم درخواستش را رد نکردم .همین

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا