🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 با قدر گاهی قضایی روبرو

(ثبت: 221839) اسفند 19, 1398 

 

سازگاری با خودی را آشکار
همچو مهری ماه شب روزی قرار

در مسیری گام برداری درست
بینِ خوبان زندگی ، از بد فرار

قایقی پیکر به روحی ناخدا
بحر را سیری به هر لیلی نهار

با قدر گاهی قضایی روبرو
گر قضایی با قدرها سازگار

با امیدی راه را طی منزلی
تا رسی جایی به پهلو آن نگار

رخت بندی می روی جایی دگر
آرمانی شهر ، دوری از دیار

با درو آن توشه تقوا ، زندگی
همنشین والی هم اویی در کنار

ولی اله بایبوردی

11 / 11 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. امیر جلالی

    اسفند 19, 1398

    فراوان ارزشمند بود و پر معنا و آموزنده و درود بر شما

    • ولی اله بایبوردی

      اسفند 19, 1398

      سلام

      استاد فرهیخته جناب جلالی اندیشه نگار

      سپاس از دیدگاه ارزشمندتان

      ممنون از همراهی

      در پناه خدای خوبیها

      تقدیمی : 💐

      بی خیالی خود خیالی را نما
      با نسیمی راه را طی ، باد پا

      گوئیا گشتی سلیمانی نبی
      یادِ انگشتر نگین افتی دلا

      ولی اله بایبوردی

      19 / 12 / 1398

      🌷🌷🍃💐🍃🌷🌷

  2. حامی شریبی

    اسفند 19, 1398

    تو
    چه کردی
    که
    لاله در چشم
    شمع
    سوخت
    شقایق
    چشم بر اشک
    شمع
    دوخت
    دراین سوگ لاله
    خبر از
    مهتاب نیست
    آفتاب
    هم بر جنازه ی
    شمع
    سوخت

    حامی شریبی

    درود بر استادمهر آفرین جناب بایبوردی گرامی و نازنین
    قلمت ماندگار
    و احساست تا بلندای چشم
    آفتاب درخشان
    💐💐💐💐💐💐

    • ولی اله بایبوردی

      اسفند 19, 1398

      سلام

      سپاس از همراهی با شعر زیبا

      ممنون از دیدگاه سازنده تان

      در پناه ایزد منّان

      تقدیمی : 🌷

      سوز دل لاله چنان شد آتشین
      اشک شمعی ریخت از گونه همین

      در شبی مهتاب ، گریان آفتاب
      در حجابی گوشه تنهایی غمین

      ولی اله بایبوردی

      19 / 12 / 1398

      🌸🌸🌺🌷🌺🌸🌸

  3. سمیه صباح

    اسفند 19, 1398

    سلام و عرضِ احترام
    جناب بایبوردی گرامی قدر

    احسنت!
    درودهای بیکران بر شما باد.

    با احترام

    🌹🌹🌹
    🌹🌹🌹

    • ولی اله بایبوردی

      اسفند 19, 1398

      سلام

      سرکار خانم صباح

      سپاس از دیدگاه ارزشمندتان

      ممنون از همراهی تان

      🍃🍃🌿🌿🍃🍃

  4. سلام عرض ادب
    حضور استاد عزیز
    جناب بایبوردی

    بسیار عالی و پر معنی

    از شما شرمنده ام که کمی کمرنگم
    اما همه یه آثارتان را میخوانم و خواهم خواند
    فقط زیاد در فضای مجازی نمیتوانم باشم
    چون چشمانم اذیت میشود

    سلامتی شما را همیشه از خداوند مئلت مینمایم
    🌺🌺🌺

    • ولی اله بایبوردی

      اسفند 20, 1398

      سلام

      استاد اندیشه نگار جناب رضائی ارجمند

      سپاس از دیدگاه ارزشمندتان

      ممنون از همراهی

      لطف می فرمایند استاد

      شفای چشمانتان را از خداوند خواهانم….

      شادکام باشید و پایدار

      تقدیمی : 🍃💐🍃

      سفره خالی کلبه هایی را نگاه
      تکّه نانی را فراهم بی گناه

      اغنیا را سفره ای باشد درست
      گر چه رنگین سفره ، عمری در تباه

      ولی اله بایبوردی

      20 / 12 / 1398

      🌺🌺🌸🌷🌸🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا