🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 با ما آدمیان!!

(ثبت: 256450) اسفند 1, 1401 

 

میانِ برجهایِ صافِ بی سوراخ سنبه
زیر درختی مثله شده
روی نیمکت چوبیِ بی روحِ پارک
تنها
با خودم نشسته ام به تماشایِ
تک و توکِ گنجشکهایِ بازماندهٔ بی خانمان
آه!! با ما آدمیان
چه سخت می شود زنده ماند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 1, 1401

    سلام و درود
    بسیار عالی ست
    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا