🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بت قزاق

(ثبت: 216923) آبان 6, 1398 

من  رفتم و از  چشم   تو،  تاوان  نگرفتم
یک‌دفعه به سر_ مرگ  تو _ قرآن نگرفتم

یادآوری‌ات سیصدوشصت‌دفعه‌مرا کشت
امّا   دگر   از   قلب   کسی   جان  نگرفتم

” ما را به گناهی، که  نگاه  تو  در آن بود”
بر  دار  کشیدند  و   دل   از  آن   نگرفتم

در  برزخ   تنهایی   خود   ماندم  و  مُردم
بر  هیچ کس  از  داغ   تو  آسان  نگرفتم

سوگند  بر  آن  حال  خرابی  که   کشیدم
از  عشق  کسی، مثل  تو  درمان  نگرفتم

گر  با  “حجر الاسود” چشم  تو  شکستم
جز  کعبه ی  چشمان  تو، ایمان  نگرفتم

بعد از  تو  به  چشمان زیادی گذرم خورد
از چشم  کسی  مثل  تو  سامان  نگرفتم

جز خاطره‌ از  بکرترین  چشمه‌ی چشمت
با  یاد  کسی،   هر   شبه  باران   نگرفتم

بشکن  قرق   روسری‌ات  را،   بت   قزاق
بنگر!! به  امید  کِه،  که ،،، پایان  نگرفتم

#علی_سلطانی_نژاد

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    آبان 6, 1398

    من رفتم و از چشم تو، تاوان نگرفتم
    یک‌دفعه به سر_ مرگ تو _ قرآن نگرفتم

    درود بر شما
    عالی بود
    لذت بردم💐👏👏👏

  2. رسول رشیدی راد

    آبان 6, 1398

    من رفتم و از چشم تو، تاوان نگرفتم
    یک‌دفعه به سر_ مرگ تو _ قرآن نگرفتم

    با سلام و درود

    شعر واقعا زیبایی بود
    احسنت
    🌹🌹🌹🌹🌹

  3. سلام و درودتان باد

    🌺🌺🌺🌺🌺🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا