🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار علی سلطانی‌نژاد

مکمل دینی

در بدست آوردنت، نقش آفرینی لازم است

غزل

خوانش: 249

سپاس: 1

تعداد نظر: 5

 

کم محلی کردنش، از عشق او منعم نکرد

غزل

خوانش: 186

سپاس: 0

تعداد نقد: 1

 

چه با من میکنی تا در نگاهت خواب می‌افتد

غزل

خوانش: 363

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

 

چگونه عشق، اندکی به من زمان نداده بود

غزل

خوانش: 492

سپاس: 2

تعداد نظر: 3

 

این حقارت‌ نیست، حق قلبم‌، از چشمان یار

خوانش: 203

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

 

‘حوّّا’ که شدی، هر که برای تو، مرا کشت

خوانش: 172

سپاس: 5

 

معشوقه بدان! عشق بجز ننگ ندارد

خوانش: 225

سپاس: 1

 

خدا بودم اگر، صد دفعه چشمت، آفریدن داشت

خوانش: 1667

سپاس: 7

 

حد وابستگی من، به تو مقیاس نداشت

خوانش: 215

سپاس: 5

تعداد نظر: 4

 

قلبی که با لبخند تو، دیگر نمی لرزد

خوانش: 439

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

قهوه‌ی نگاهت

اگر احساس من در قلبت، ارزشمند می‌افتاد

خوانش: 169

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

 

به که دلخوش شده بودم، به خدای الکی

خوانش: 190

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

 

سلام ای ‌عشق، ای شادی، سلام ای ‌بهترین وادی

خوانش: 204

سپاس: 3

تعداد نظر: 3

تعداد نقد: 1

 

من یاد تو را هر شب، در خاطره ها دارم

خوانش: 348

سپاس: 4

تعداد نظر: 3

تعداد نقد: 1

 

می خواستم  تا  بگذرم  از  او….نمی شود

خوانش: 184

سپاس: 4

تعداد نظر: 4

تعداد نقد: 1

علی سلطانی‌نژاد

ما

علی سلطانی‌نژاد 21 شهریور 1399

 

جز پلیدی _عشق_ گاهی هیچ معنایی نداشت

خوانش: 194

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

 

غم دریایی من را، پس از این، ساحل نیست

خوانش: 253

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

 

دل، فراموش نکرده‌ ست،_که_ جانش داده

خوانش: 177

سپاس: 4

تعداد نظر: 2

علی سلطانی‌نژاد

عشق

علی سلطانی‌نژاد 18 شهریور 1399

 

با کسی، غیر تو، در سینه نمی‌ آید عشق

خوانش: 190

سپاس: 3

تعداد نظر: 3

 

دلآرام کسی شد دل، که آرامش نمی فهمد

خوانش: 392

سپاس: 1