🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بخوانیم

(ثبت: 231548) شهریور 20, 1399 
بخوانیم

بخوانید

اشعار مرا دفتری از درد بخوانید
هذیانی و آوای تبی سرد بخوانید

تا خامه ی دل جوهری از اشک بسازد
گلواژه این چامه به هر فرد بخوانید

در آینه ی فصل گل و لاله و ریحان
سرسبزی رویای رخی زرد بخوانید

بیتی به هوا خواهی ارباب وفا را
رندانه تر از عابر شبگرد بخوانید

تا بر سر مژگان غزل ژاله بریزد
شوری به نظرگاه همآورد بخوانید

در محضر جانانه ی ما نام و نشانِ-
آن را که فراموش نمی کرد بخوانید

 

 

 

 

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    شهریور 20, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹

  2. علی مزینانی عسکری

    شهریور 20, 1399

    سلام و دستمریزاد استاد
    🌹🌹🌹🌹

  3. محمدعلی رضاپور

    شهریور 20, 1399

    سلام و درود و ارادت
    احسنت بر شما ❤️🙏

  4. سپیده طالبی

    شهریور 20, 1399

    سلام و عرض ادب استاد گرامی
    بسیار زیباست سروده حزین تان
    دست مریزاد و درودتان باد🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا