🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 براتی گرفت و رفت

(ثبت: 213759) مرداد 31, 1398 

براتی گرفت و رفت

از یک مغازه بند و بساطی گرفت و رفت
مشکل گشا و نُقل و نباتی گرفت و رفت

همراه کودکش که در آغوش و خفته بود
یک پاکتی ز شیر و دُناتی گرفت و رفت

آن گه ز سمت دکه ای از دفتر و کتاب
حرزی خریده خواند نکاتی گرفت و رفت

آمد به سمت پنجره پولاد و از دل اش…
آهی کشیده صبر و ثباتی گرفت و رفت

برگشت سمت حوض طلا چون کبوتری
هُرم عطش به آب حیاتی گرفت و رفت

دستی به سینه رو بحرم ایستاد و گفت:
بنگر به زائرت که براتی گرفت و رفت

معصومی از نگاه تو و مهربانی ات
زین غربت زمانه نجاتی گرفت و رفت

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. رسول رشیدی راد

    مرداد 31, 1398

    السلام علیک یا ابالحسن یا علی ابن موسی الرضا(ع)

  2. ولی اله بایبوردی

    مرداد 31, 1398

    سلام

    استاد معصومی عزیز

    دستی به سینه رو بحرم ایستاد و گفت:
    بنگر به زائرت که براتی گرفت و رفت

    دست به سینه در پیشگاه اولیا ءالله ….

    شافیانی بین بنده و خدا… واسطه یِ فیض الهی …

    دستمریزاد

    🌈🌈🌈🌈🌿🌈🌈🌈🌈

  3. سلام استاد عزیز و بزرگوار

    امید همه براتشان را از حضرت بگیرند

    بسیار زیبا

    حق یارتان

    💐🌿🍃🌺🌺🌺🌺🌺🍃🌿💐

  4. هادی بیابانی

    مرداد 31, 1398

    سلام استاد عزیز اجرت با امام رضا ع
    مارا بردید حرم با این شعر زیبا❤️🙏💐🌿

  5. مسیحا یاری

    مرداد 31, 1398

    از دست دوست شاخه نباتی گرفت و رفت
    سلام آقای غزل

  6. فائزه ناظر

    مرداد 31, 1398

    سلام و درود استاد معصومی
    اشعارتان دلنواز است درود استاد

    در بین جمع و شلوغی زنی نذر کرده بود
    از دست او چند، شکلاتی گرفت و رفت 🌸

  7. مهتاب ایزدسرشت

    مرداد 31, 1398

    درودوسپاس🌺

  8. … سلام استاد
    از دل برای فواران این بارقه های طلایی ممنون…

  9. محمدعلی رضاپور

    شهریور 1, 1398

    درودتان🌹
    زیبا و تازه💐🌿🌷

  10. نسرین حسینی

    شهریور 1, 1398

    درودها برشما جناب معصومی گرانقدر
    بسیار
    زیبا بود ودلنواز

    قلپتون ماندگار
    🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا