🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 “برایم عشق بریز”

(ثبت: 262461) مرداد 8, 1402 

 

زبانم درد می کند.
حرف هایم تب کرده اند.
حنجره ام بغض کرده و
چشم هایم آبریزش گرفته اند.
احساسم حالت تهوع دارد
مدام تنهایی ام را بالا می آورد.
نفس هایم یک در میان ریپ می زند
نبضم را هم گرفته اند
و یک نوار از قلبم،
ساز هیچکدام کوک نیست.
تازگیها
سکوتم هم درد می کند
صدایم در نمی آید
و شعرهایم سرگردان مانده اند.
آغوشم اما کمی جا دارد
برایم عشق بریز
بگذار ته مانده ی نفس هایم را
لابه لای دکمه های پیراهنت
زندگی کنم.

 

#دنیا_تیموری
۰۲/۵/۳

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا