🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برای تو

(ثبت: 4291) خرداد 28, 1396 

برای تو دلم آیینه ی خوبی ست

رفیق و همدم دیرینه ی خوبی ست

به دنیا پشت کرده باورش این ست

که تنها عشق تو گنجینه ی خوبی ست

نشو مظنون به خاطر خواه مجنونی

که پیشت صاحب پیشینه ی خوبی ست

قرارت را نزن برهم در این هفته

که تا ثابت کنی آدینه ی خوبی ست

خودت را در سرشک من تماشا کن

برای تو دلم آیینه ی خوبی ست

محمدعلی ساکی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):