🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برباد رفته ها_41

(ثبت: 2309) شهریور 4, 1395 
برباد رفته ها_41

1

تو را

بزرگ چون دریا

می ستودم

به گمانم در آن روز

که غروب از کلماتت

بر جانم می ریخت

محبتت را

دانه دانه اشک ریزان

به دریا سپردم

#####  

2

تو را

نمی دانم

اما من

هنوز

هر پنج آه شنبه

غزل

در گلویم

بغض می شود

####

3

اگر بوسه ی شبنم

بر انتظار گل سرخ

اتفاق کوچکی است

چکیدن دانه های محبتت

بر قلب من نیز

از یاد رفتنیست

.

– بچگیام –

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):