🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برداشت اشتباه

(ثبت: 270282) خرداد 21, 1403 

 

من از ذهنی بیابانی، خدا برداشت می‌کردم
غلط بود آنچه می‌دیدم، خطا برداشت می‌کردم

جبین سائیده بودم سال‌ها بر قالبی خاکی
از آن سجّاده‌ی رنگین، ریا برداشت می‌کردم

همیشه دردهایم را به خلوت خانه می‌بردم
و از ظرفِ خیالاتم، شفا برداشت می‌کردم

نشد یک لحظه حتی که، به آزادی بیندیشم
که از یک دخمه‌ی بسته، هوا برداشت می‌کردم

خدایا چشم جانم را دریده شیخکی شاید
که در کُنجِ شبستانی، تو را برداشت می‌کردم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. حمید گیوه چیان

    خرداد 21, 1403

    درود استاد
    مثل همیشه زیبا و البته دردآور بود این حقیقت تلخ…
    قلمتان مانا
    شاد و سلامت باشید👏👏👏👌👌👌

    • معین حجت

      خرداد 22, 1403

      درود حمید آقای بزرگوار …
      شما لطف دارید، زنده باشید و سلامت🙏🙏🙏🌺🌺🌺

  2. طارق خراسانی

    خرداد 21, 1403

    من از ذهنی بیابانی، خدا برداشت می‌کردم
    غلط بود آنچه می‌دیدم، خطا برداشت می‌کردم

    سلام و درود بر حضرت استادم حجت
    چه روزگار تلخی
    هیچ قومی نمی توانستند به اندازه این بی خردان کاخ دین و ایمان را آوار می کردند
    شک ندارم این بی حریفان ترک تاز را تنها خدا و خدا و خدا به جای خود خواهد نشاند .

    در پناه خدا🌹

    • معین حجت

      خرداد 22, 1403

      درود استاد طارق گرامی و بزرگوار …
      سپاسگزارم🙏🙏🙏🌺🌺🌺

  3. مجید محمدی( تنها)

    خرداد 23, 1403

    درود بر شما استاد عزیز و دوست گرامی🍀

    • معین حجت

      خرداد 23, 1403

      درود جناب محمدی …
      سپاس از لطف شما …بزرگوارید🙏🌺

  4. حدیث عبدلی

    خرداد 23, 1403

    همیشه دردهایم را به خلوت خانه می‌بردم
    و از ظرفِ خیالاتم، شفا برداشت می‌کردم

    سلام و عرض ادب و احترام

    زیبا بود و تحسین برانگیز

    شاعرانگی هایتان مستدام 🌱🌹

    • معین حجت

      خرداد 23, 1403

      درود بانو …
      سپاس از لطف شما ..بزرگوارید🙏🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا