🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هنوز وقتش نیست

(ثبت: 270082) خرداد 13, 1403 

در طول خیابانِ خطر، هیز زیاد است
انسان هوس‌زاده‌ی ناچیز زیاد است

برگرد فرنگیس از این راه پیاده
تا دور و برت خاطره‌ی لیز زیاد است

هر نیمه‌ی آبان نشوی جذبِ شلوغی
در شهر بلا دشمن پائیز زیاد است

آگاه نگردیده هنوز این همه آدم
کم جنبه‌ی اغوا شده‌ی ریز زیاد است

ترسم که تو را شحنه‌ی شیاد بدُزدد
در محبس او نیشترِ تیز زیاد است

ای ماه بپوشان رُخ زیبای خودت را
تا قدرت جادوگر پرهیز زیاد است

تا صبح کمی حوصله کن دختر زخمی
تا کوی شفا فاصله‌ات نیز زیاد است


 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 11 
  1. حمید گیوه چیان

    خرداد 13, 1403

    درود استاد بزرگوار
    مثل همیشه عالی…
    دستمریزاد
    قلم و وجودتان سبز و مانا
    👏👏👏❤️❤️❤️

    • معین حجت

      خرداد 13, 1403

      درود حمید آقای بزرگوار، دوست خوبم…
      سپاسگزارم 🙏🙏🙏🌺🌺🌺

  2. خرداد 13, 1403

    همیشه از خودم میپرسم چرا آقاها مدافع حقوق زنان هستن؟جز این هست که میخواین مفت و‌ مجانی از برهنگی زن لذت ببرین.شاید خانوما جنس شما هیزها رو نشناسن اما مذکرها مذکرها رو خوب میشناسن.از اینهمه ریاکاری خجالت بکشین

    • خرداد 13, 1403

      مگه حقوق زن به معنی برهنگیه؟🤔🤔🤔🤔🤔🤔

    • معین حجت

      خرداد 13, 1403

      درود بر شما دوستی که شجاعت آن را نداشته‌ای که با نام به صفحه این حقیر رجوع کنی…پُر واضح است که شما بزرگوار به دلیل ناآشنایی با شعر و ادبیات اصلأ متوجه مفهوم و عمق سروده‌ی اینجانب نگردیده‌ای …هیز آن شخص به ظاهر مُقیدی‌ست که با نگاه بر مادر، دختر و زن این سرزمین، برای آنها تصمیم می‌گیرد تا چه پوششی را داشته باشند نه آن مرد با غیرت و چشم پاکی که بدون توجه به پوشش زنان و در کمال احترام از پهلوی‌شان عبور می‌کند …
      در ضمن حق پوشش به معنای برهنگی نیست، ذهن خودتان را درست کنید .

  3. صدیقه پناهنده

    خرداد 13, 1403

    درود .زیبا سرودید 👏👏👏

    • معین حجت

      خرداد 13, 1403

      درود بانو… سپاسگزارم 🙏🙏🙏🌺🌺🌺

  4. علی معصومی

    خرداد 13, 1403

    تشویش چه داری که به هر سو نگرانی؟
    در گوشه ی ویرانه شباویز زیاد است

    ♡♡♡

    • معین حجت

      خرداد 13, 1403

      درود مهندس …
      و سپاس از بداهه 🙏🙏🙏🌺🌺🌺

  5. طارق خراسانی

    خرداد 14, 1403

    ای ماه بپوشان رُخ زیبای خودت را
    تا قدرت جادوگر پرهیز زیاد است

    تا صبح کمی حوصله کن دختر زخمی
    تا کوی شفا فاصله‌ات نیز زیاد است.
    سلام فوق العاده استاد 🌹

    • معین حجت

      خرداد 14, 1403

      درود استاد طارق بزرگوار…
      سپاسگزارم 🙏🙏🙏🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا