🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برو!

(ثبت: 269766) اردیبهشت 28, 1403 

 

تو هم برو.
اگر بمانی؛
دیگر آرزویی برایم نمی‌ماند!

#لیلا_طیبی (صحرا)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. امین غلامی

    اردیبهشت 28, 1403

    کـــــــاش پیدا شود…

    آنکس که دلم را برده…

    امین غلامی (شاعر کوچک)
    اینستا amingh68

  2. حمید گیوه چیان

    اردیبهشت 28, 1403

    درود بانو طیبی بزرگوار و ارجمند
    کوتاه خیلی جالبیست.
    قلمتان مانا و طبعتان جوشان
    شاد و سلامت باشید👌👌👌🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا