🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برگ

(ثبت: 2761) آبان 14, 1395 
برگ

این برگ برای که  معما  شده است؟
 در دفتر این درخت غم جا شده است؟

پاییز ته کلاس برخاست و گفت:
چندیست که سفره ی دلش وا شده است 

#عفت_نظری

نظرها
  1. مينا امينی

    آبان 16, 1395

    درودها مهربانو

    زیبا بود

  2. طارق خراسانی

    آبان 16, 1395

    سلام خانم نظزی 

    بگو چه ها  در دل پاییز نبود؟!!!

    مانند دیگر آثارتان  باشکوه است.

    در پناه خدا

  3. طلعت خیاط پیشه

    آبان 16, 1395

    درود بر شما

    قلمتان سر سبز

  4. معصومه عبدالهی

    آبان 16, 1395

    درودها نازنینم

    زیبا سرودید

  5. اله یار خادمیان

    آبان 18, 1395

     موفق و موید باشی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا