🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برگ ترم شو

(ثبت: 217142) آبان 9, 1398 
برگ ترم شو

برگ ترم شو

بگشوده پر و بال خود و همسفرم شو
همراه من مانده بر این رهگذرم شو

افتاده به طوفان بلا خیز تو چشمم
ایجان بفدای تو دمی بال و پرم شو

تقدیر من از ناوک مژگان تو باشد
آئینه ی فرجام و قضا و قدرم شو

اشراق کن از پرتو خورشید جمالت
چون گوهر دُردانه دمی تاج سرم شو

گیرم که بیایی و نباشم به رکابت
بر سینه خاک سیه ام برگ ترم شو

بر نای خموشم تو بزن صیحه ز امید
گلنغمه و آوازه ی هر بوم و برم شو

گر واژه و گفتار ندارم به لب خویش
خود برکت بیت الغزل مختصرم شو

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    آبان 9, 1398

    با سلام و درود خدمت شما آقای معصومی عزیز
    زنده باشید

    گیرم که بیایی و نباشم به رکابت
    بر سینه خاک سیه ام برگ ترم شو

    🌹🌹🌹🌹

  2. منصور شاهنگیان

    آبان 9, 1398

    غزلی وزین و متین …

    با تصاویر و واژه های بدیع و خواندنی …

  3. اشراق کن از پرتو خورشید جمالت
    چون گوهر دُردانه دمی تاج سرم شو

    سلام و درودها

    استاد معصومی عزیز

    دستمریزاد

    🌺🌺🌸🌺🌺

  4. درود و سلام جناب معصومی گرانقدر
    بسیار زیبا سرودید
    درودتان بادا
    زنده باشید🌹🌹🌹

  5. ژیلاراسخ

    آبان 9, 1398

    🍀🍃💐

  6. افتاده به طوفان بلا خیز تو چشمم
    ایجان بفدای تو دمی بال و پرم شو

    تقدیر من از ناوک مژگان تو باشد
    آئینه ی فرجام و قضا و قدرم شو

    بسیار زیبا و دلنشین احسنت

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا