🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برگ پاییزی۲

(ثبت: 242185) مهر 24, 1400 

 

منم آن برگ پاییزی
چه تقدیر غم انگیزی
چه خوب ای دخت پاییزی
که در من عشق می ریزی
هوا سرد است می ترسم
ز دست باد می لرزم
مرا له می کند پاها
بگو آخر توهم چیزی
مرا کاش آهویی می خورد
و طوفان تا هوا می برد
خدا دست توام می سپرد
که تا با من بیامیزی
در آخر خاک خواهم شد
و خاک باغ خواهم شد
وخاک تاک خواهم شد
به رنگ سبز رنگم کن
بیا که رنگ آمیزی
رنگ آمیزی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا