🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 برگ گل ناز

(ثبت: 7191) آذر 6, 1397 

درباغ گلم برگ گل ناز ندارم

یک چلچله در گلشن آواز ندارم

برشانه ی من کفتر چاهی ننشسته

در سر هوس مرغ قفس باز ندارم

یک ماه مرا کشته هدر داده دلم را

یک شاهدو پیغمبر اعجاز ندارم

مجنون شده ام در پی یک عشق روانم

در خانه گل خانه برانداز ندارم

درکاخ دلم خاطره ی کاج بلندی است

درباغ گلم نرگس شیراز ندارم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):