🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بر دلاور مرد ایرانی تبار

(ثبت: 211308) تیر 13, 1398 
بر دلاور مرد ایرانی تبار

یک وجب از خاک ایرانِ عزیز
جا به جا لا از وطن گر خاکِ ریز

بر دلاور مردِ ایرانی تبار
افتخاری دشمن از خوفش گریز

ولی اله بایبوردی

08 / 04 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    تیر 13, 1398

    سلام استاد گرامی جناب بایبوردی عزیز

    همیشه زیبا می سرایید

    لذت بردم از شعر خوبتان

    زنده باشید به مهر

    💐💐💐💐🌺🌸

    • سلام استاد ارجمند جناب مهدی پور گرانمهر

      سپاس از همراهی تان …

      کام تان شیرین…

      پایدار باشید به مهر

      🌿💐💐💐🌸💐💐💐🌿

  2. محمدعلی رضاپور

    تیر 13, 1398

    درودتان🌺🌺🌺

  3. علی معصومی

    تیر 13, 1398

    درود و عرص ارادت
    جناب بایبوردی نازنین
    احسنت بر شما
    🌿🌿👏👏👏🌿
    شادکام باشید

    • سلام استاد معصومی ارجمند

      سپاس از همراهی تان …

      با لطف نظر زیبایتان💐

      🌷🌷🌺🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا