🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بر شما بادا سلامی ای نبی

(ثبت: 228861) تیر 13, 1399 
بر شما بادا سلامی ای نبی

 

از نبی آدم کنی یاد ، ای رها
حمد خالق کرد ،آمد این ندا

یَرحَمَک ربُّک ز جانب حق رسید
یاد کن ، از انبیایی ابتدا

نوح را یادی ز طوفانی نجات
چون ادایی کرد ، بسم الله را

یاد ابراهیم افتی آتشی
حسبیَّ الله اویی ، برملا

دور از نمرود ناری آن خلیل
از گلستان آتشینی او ، رها

یاد اسماعیل کن دوری ز ذبح
با کلام : ان شاءَ الله او ، دلا

گفت : لا حول ولا قوة چو او
یاد موسی کن ز فرعونی جدا

بطنِ ماهی یاد یونس را کنی
لا اله انت سبحانک ، ادا

صاحب اسمی ذکر را یادی سلام
با ادا ، من رب رحیم آمد ، ندا

ای محمّد مصطفا خاتم نبی
ای نبی از ما ،سلامی بر شما

بر شما بادا سلامی ،ای نبی
عالمی را رحمتی در هر کجا

ای بشر خاکی کنی یاد از نبی
از ولی ، یادی کنی ، او را ثنا

ولی اله بایبوردی

11 / 04 / 1399

 

 

 

 

نظرها
  1. درود جناب بایبوردی نازنین
    نبض قلب و قلمتان پُر تپش

    🌺🌺🌺🌷

    • سلام

      سپاس از همراهی تان

      ممنون از دیدگاه ارزنده تان

      🌸🌸🌸🌺🌷🌺🌸🌸🌸

  2. استاد بابیوردی بداهه سرای شیرین گفتار، سلام
    مثل همیشه زیبا و متعهدانه.
    راستی استاد، چرا در انوشا کم کار شده اید؟
    دوست داریم بیشتر ببینیمتان.
    مانا باشید

    • سلام

      جناب استاد زمانیان عزیز

      سپاس از همراهی تان

      ممنون از دیدگاه ارزشمندتان

      اطاعت امر

      در پناه حق

      🍃🌿🌸🌷🌸🌿🍃

  3. سلام استاد گرامی
    جناب بایبوردی عزیز

    بسیار عالی

    درود برشما و اندیشه پاک و زلال شما

    ببخشید اگر کمرنگ هستم

    اما همه اشعار نخوانده شمارا خواندم لذت بردم

    چشم ها کمتر یاریم میکنند و زود خسته میشوم
    پیروز باشید🌺🌺🌺

  4. سلام

    استاد زرنگار جناب رضائی ارجمند

    سپاس از مهر حضورتان

    ممنون از همراهی تان

    نظر لطف خداوند شامل حال شما

    فرهیخته یِ عزیز

    شادکام باشید

    🌸🌸🌺🌷🌺🌸🌸

  5. محمدعلی رضاپور

    تیر 23, 1399

    سلام و درود،
    خدا قوت فرهیخته ی گرانقدر!
    لطفا در تازه ترین کارگاه شعر پاک، ما را از همراهی تان بی بهره نگذارید. در خدمت تان هستیم در👇👇👇
    http://sherepaak.com/229259/–

    • سلام

      سپاس از مهر حضورتان

      ممنون از همراهی تان

      در پناه حضرت دوست

      🍃🍃🌿💐🌿🍃🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا