🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بر همگان سر داری

(ثبت: 211937) تیر 25, 1398 

خوش بحال تو که آیین کبوتر داری
می پری تا به افق های بلند، پَر داری

همه ی راز و نیازی که دلت میخواهد
مثل اشعار بلندیست که تو از بر داری

همه دارند ز خوبی کم و بیش اما تو
بیش تر از همگان داری و بهتر داری

شهرت نام تو آئینه ی سرداری ماست
بین سرهای جهان بر همگان سر داری

کاش از بار غم اینهمه بی حاصلی ام
بقچه ای هم تو به تسکین دلم برداری

اعتباری به سر فرصت ایامی نیست
گرچه ای حضرت جانانه تو باور داری

سر سودای تو معصومی از این راز چه بود
که به هر دیده ی خود چشمه ز گوهر داری

 

 

 

نظرها
  1. سلام درود استاد معصومی عزیز

    سر سودای تو معصومی از این راز چه بود
    که به هر دیده ی خود چشمه ز گوهر داری

    دستمریزاد

    🌿💐💐🌸💐💐🌿

  2. فائزه ناظر

    تیر 25, 1398

    درودها استاد معصومی ارجمند🌺

  3. پانته‌ آ عسکری

    تیر 25, 1398

    سلام و عرض تشکر
    شادکام و بهروز باشید
    🍃🌸🍃

  4. جواد مهدی پور

    تیر 25, 1398

    درود بر شما جناب معصومی عزیز

    عالی و آسمانی سرودید

    لذت بردم از شعر خوبتان

    اجرتان با صاحب اثر

    زنده باشید

    💐💐💐💐💐

  5. سلام استادگرامی
    بهره بردم از شعر ارجمند تان
    مستدام باشید انشاء الله

    🌿🌺🌺🌺🌺🌺🍃

  6. سلام و درود بر استاد عزیز

    بسیار زیبا . حق یارتان

    🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا