🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بزم عشق

(ثبت: 231584) شهریور 21, 1399 
بزم عشق

بزم عشق

خون دلی ز اَشک ندامت چکیده ایم
تا شعله ای به آه مرارت کشیده ایم

در التیام زهر شرنگی که شد نصیب
نوشی زجام شهد حلاوت چشیده ایم

خود را به طره های نگاری سپرده ایم
زنجیره ها ز دام اسارت دریده ایم

ما سر خوشان صبح سپید طراوتیم
باری اگر به شهر سعادت رسیده ایم

شرقی ترین ستاره مسیر عبور ماست
گاهی بسمت و سوی نهایت پریده ایم

تسلیم بزم عشق و هوا خواه دلبریم
در خون اگر بشوق شهادت تپیده ایم

گیتی فدای شاهد مستی که گفته بود
جان را به جز متاع امانت ندیده ایم

◇ غزل ذوالقافیتین

 

 

 

 

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    شهریور 21, 1399

    باسلام و درود خدمت آقای معصومی عزیز
    زیبا بود و خواندنی
    زنده باشید به مهر
    🌹🌹🌷🌺🌺

  2. محمدعلی رضاپور

    شهریور 21, 1399

    سلام و درود
    و احسنت بر شما 🙏

  3. نسرین حسینی

    شهریور 22, 1399

    بسیار زیبا بود

    ودلنشین درودها برشما استادگرامی
    رقص قلمتون ماندگار🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا