🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بستودگان

(ثبت: 224634) فروردین 12, 1399 
بستودگان

 

ستمکاران زمینِ پاک را آلوده می خواهند
جهان در فقر و سودِ خویش را افزوده می خواهند

برای خلق عالم هر چه مشکل بیشتر، بهتر
پی آشوب دلهایند و خود آسوده می خواهند

کجا آرامش اهلِ نظر را در نظر دارند؟
فضایی پر ز درد و مردمی بی هوده می خواهند

بنازم اهل ایمان را، پی فرمان حق هستند
برای خوب بودن آنچه حق فرموده می خواهند

جهان روزی به دستِ مردمِ اهلِ خرد آید
که آن بستودگان اهل جهان بستوده می خواهند

۱۱ فروردین ۱۳۹۹

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها 12 
  1. محمدعلی رضاپور

    فروردین 12, 1399

    درودتان
    احسنت استاد❤️🙏
    انّ الارض یرثها عبادی الصّالحون🌹🌹🌹

    • طارق خراسانی

      فروردین 12, 1399

      سلام و درود بر فرزند مومنم

      چه آیه زیبایی
      «وَلَقَدْ كَتَبْنَا فِي الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّكْرِ أَنَّ الْأَرْضَ يَرِثُهَا عِبَادِيَ الصَّالِحُونَ؛ و ما بعد از تورات در زبور (داود) نوشتیم که البته بندگان نیکوکار من ملک زمین را وارث و متصرف خواهند شد.»

      سپاس از حضور بسیار موثرتان

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🙏🌿

  2. ولی اله بایبوردی

    فروردین 12, 1399

    سلام

    سیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

    آنان كه ظلم و ستم كردند

    به زودی

    خواهند دانست

    كه به چه كیفرگاهی

    باز می گردند .

    تقدیمی : 🌿

    به یاد آمد گل آلود آبهایی
    گل آلود آبهایی پر ز ماهی

    امان از دست ماهی گیر جانی
    بخاطر سود خود فخری چه جاهی

    ولی اله بایبوردی

    12 / 01 / 1399

    🌸🌸🌸🌸🌸🌸💐

    • طارق خراسانی

      فروردین 12, 1399

      سلام به بزرگ بداهه سرای پاک

      سپاس از حضور آگاهانه ی آن عزیز

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🙏🌿

  3. جابر ترمک

    فروردین 12, 1399

    درود استاد عزیز
    بسیار عالی و فاخر
    اجتماعی و بی پروا
    آفرین

    • طارق خراسانی

      فروردین 12, 1399

      سلام و درود بر سلطان غزل سرزمینم

      در کنار شما بودن چه حالی دارد
      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه خدا 🌿🙏❤️🙏🌿

  4. علی معصومی

    فروردین 12, 1399

    درود و ارادت
    ♡♡♡♡♡
    جناب استاد خراسانی نازنین
    ¤¤¤¤
    بسیار زیباست سروده شما
    و پیامی گرانسنگ با خود دارد
    خدا شما را توفیق بیش از پیش دهد
    ☆☆☆☆☆

    پی آشوب دل ها خویش را آسوده می خواهند

    🌺🌸🌺🌸🌸🌺

    • طارق خراسانی

      فروردین 12, 1399

      سلام و درود بر استاد معصومی عزیر

      سپاس از حضور همیشه مهر آفرین ان حضرت

      در پناه خدا 🌿🙏🙏🌿

  5. حامی شریبی

    فروردین 12, 1399

    درودتان باد
    شاعر
    پاینده باشید 🌹

    • طارق خراسانی

      فروردین 12, 1399

      سلام و درود
      سپاس از مهر حضورتان
      در پناه خدا 🌿🙏🙏🌿

  6. حسین قالیباف (تابان)

    فروردین 13, 1399

    درود فراوان حضرت استاد

    بسیار زیبا و پرمفهوم

    پایدار باشید 🌹🌹🌹

    • طارق خراسانی

      فروردین 13, 1399

      سلام و درود

      سپاس از حضور پر مهرتان

      در پناه خدا
      🌿🙏❤️🙏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا