🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بسوزم گوشه تنهایی بسازم

(ثبت: 212844) مرداد 31, 1398 
بسوزم گوشه تنهایی بسازم

چو سیمرغی درون خلوتگهم قاف
به هر جایی نگاهی افکنم صاف

کسی پیدا بگویم دردها را
دهم شرحی برایش گر چه اوصاف

به وصف العیش بنگر تا چه گویم
به کُنجی مانده بی کس همچو آن آف

به هر حالی بتابم نور خود را
چه شب روزی به پیرامون به الطاف

بسوزم گوشه تنهایی بسازم
قناعت ورز دورانم چه اجحاف

بدانم قدر نعمت های او را
برایم باشدش عدلی به انصاف

نه آزاری به کس آزرده خاطر
زمان را بنگرم لختی نه اتلاف

خلاصه گویمت ای بهتر از جان
درون آتش بسوزم تا برون ناف

ز خاکستر وجودی بچه سیمرغ
تسلسل دوره را یادی چو اسلاف

حکایت بشنوی والی بگوید
سخن حق را برون از یاوه ای لاف

ولی اله بایبوردی

11 / 05 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها 12 
  1. سلام و درود بر استاد عزیز

    بدانم قدر نعمت های او را

    برایم باشدی عدلی به انصاف

    او انصافش و عدلش همواره برای همگان است

    این بشر هست که عادل نیست و انصاف هم ندارد .

    کاش بتوانیم قدر نعمت هایش را بدانیم

    خداوند عشق یارتان باد

    💐🌿🍃🌺🌺🌺🌺🍃🌿💐

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 31, 1398

      سلام

      استاد ارجمند جناب فتحی بزرگوار

      سپاس از حضور سبزتان

      در پناه خدای لایموت

      🌸🌸🌷🌸🌸🌈💐🌈

  2. هادی بیابانی

    مرداد 31, 1398

    سلام استاد عزیز قلمت مانا
    خداوند نگهدارت باشه💐🌿🙏❤️

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 31, 1398

      سلام

      استاد بیابانی عزیز

      سپاس از همراهی تان

      🌈🌈🌈🌺🌺🌈🌈🌈

  3. علی معصومی

    مرداد 31, 1398

    سلام و درود
    جناب بایبوردی نازنین
    🌿🌹🌹🌹🌹🌹🌹
    در پناه خدا

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 31, 1398

      سلام

      استاد معصومی گرامی

      سپاس از حضورتان

      شادکام باشید

      🌹🌹❤️❤️🌹🌹

  4. مسیحا یاری

    مرداد 31, 1398

    سلام شیخ ولی الله عارف الزمان من سیمرغ شعرهای مقدس توام مرا آتش بزن تا شعرت شوم

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 31, 1398

      سلام

      استاد ارجمند جناب مسیحا یاری ارجمند

      سپاس از حضور سبزتان با جلوه ای از دیدگاه دوست داشتنی تان ….

      ممنون از عنایت جنابعالی ….

      تقدیمی : 💐

      ای مرا مونسِ جان ، روحِ خدایی عیسا
      قاف را مرغ شدی مرغ مقدّس چو هما

      با درون آتشِ دل سوزِ عطش سیمرغی
      ذوب گردی که به پاکی برسی ،پاک نما

      ولی اله بایبوردی

      31 / 05 / 1398

      🌹🌷🌺🌸🌸🌺🌷🌹

  5. فائزه ناظر

    مرداد 31, 1398

    سلام استادِ سخن

    هزاران درودتان باد

    حق یارتان
    🌺🌸🌸🌺

    • ولی اله بایبوردی

      مرداد 31, 1398

      سلام

      سرکار خانم ناظر

      سپاس از حضورتان

      🌷🍃🌸🌸🍃🌷

  6. … سلام استاد ارجمند
    از معنویاتت بهره می برم… احسنت…
    ارادت مندم🙏🙏🙏🙏

    • ولی اله بایبوردی

      شهریور 1, 1398

      سلام

      استاد ترکمان ارجمند

      سپاس از همراهی تان

      🌸🌺🌺🌺🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا