🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بشارت

(ثبت: 7171) آذر 3, 1397 
بشارت

اصلا

روز از چشمان تو!

طلوع می کرد…‌

پنجره به نفس وا می کرد..‌.

” گل “

د ر متن بهارت !

لب به سرخی ِخطر 

چه اردیبهشتی باز می کرد!…

با اینهمه

تو تیتر اوّل تماشایی!

چقدر!

دست بریده ، زلیخایی

چقدر !

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):