🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بعدِ افطار

(ثبت: 6064) خرداد 7, 1397 

توی شرجیِ ظهرِ آبادان

طعمِ تند سموسه می چسبد

مُشت و مالِ کنار ساحل با

روغنِ نافِ کوسه می چسبد

کل کلِ شاعرانه حتی با

دختر زشتِ لوسه می چسبد

وسطِ ناسپاسیِ مدنی

نرم افزار روسه می چسبد

بعدِ سوگندِ حضرت عباس

دیدنِ آن خروسه می چسبد

آنقدَر گفتم و کشش دادم

که به این بیتِ آخری برسم

-هرکه مشکوک بود تست کند-

بعدِ افطار بوسه می چسبد…!

********

در ماهِ ضیافتِ ربِ رحمانیم

تا نیمه ی شب درپی آب و نانیم

امسال بیا و سلف سرویسش کن

تا باورمان شود که ما مهمانیم!

********

هر جمعه به نُدبه… نادم و سرگشته
از بارشِ اشک ، گونه ها تَر گشته
یا جنسِ دعای ما خراب است رفیق
یا اینکه خدا از من و تو برگشته

 

مهدی صادقی مود

نظرها 10 
  1. علی رفیعی

    خرداد 7, 1397

    سلام

    عرض ادب و احترام استاد صادقی عزیز

    بسیار عالی 

    دستمریزاد

    پاینده باشید در پناه لطف الهی

    التماس دعا

  2. درود ها

  3. طارق خراسانی

    خرداد 8, 1397

    سلام و درود  

    مانند همیشه زیبا سروده اید 

    در پناه خدا

  4. مه ناز نصیرپور

    خرداد 10, 1397

    درود استاد صادقی

    بسیار عالی بود مثل همیشه

  5. علیرضا حکیم

    خرداد 11, 1397

    درود گرامی

    زیبا بود و ملیح

    احسنتم

  6. جواد مهدی پور

    خرداد 12, 1397

    سلام و عرض ادب محضر استاد صادقی مود عزیز

    خیلی خوشحالم که باز هم از اشعار قشنگتان را می خوانم

    عالی ست

    درود بر شما

    زنده باشید به مهر

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا