🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بعد از تو

(ثبت: 209718) اردیبهشت 18, 1398 

گفته بودم
بی تو میمیرم
بعد از تو
دراعماق تنهاییم
سقوط کردم
در رویاهایم
غرق شدم
و در درونم سوختم
مگر هر عاشق
چند بار
می میرد؟

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نقدها
  1. مازیار نژادیان

    اردیبهشت 18, 1398

    درودها

    در یک نگاه کوتاه خوبی است اما با اجازه اشکالاتی کوچک را عرض میکنم

    کمی بیشتر با کلمات همین شعر بازی میشد قشنگ تر میشد و ضمنا

    در صورتی که “گفته بودم بعد تو میمرم” پایان شعر بود معنی بیشتری پیدا می کرد

    مرگ پایان یک زندگی یا رابطه فانی است

    پس آمدنش در پایان شعر این موجودیت رو قوت می بخشید

    سپاس و شاد باشید🌹🌹🌹🌹🌹

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    اردیبهشت 18, 1398

    سلام و درود

    عاشق هر لحظه میمیرد و زنده می شود
    همانطوری که معشوق واقعی ….
    غرق در رویا و سقوط در اعماق تنهایی عالی
    موفق باشید.
    ولی اله بایبوردی

    🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا