🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بعد از عشق

(ثبت: 221853) بهمن 12, 1398 

 

من به پای تو نشستم تو به پای چه کسی؟
من گرفتار تو هستم تو رهای چه کسی؟

التماس «نرو عشقم» که به دادم نرسید
گوش تو پر شده از زود بیای چه کسی؟

یخ زده خانه ی آغوش من از رفتن تو
شده ای گرمی آغوش و سرای چه کسی؟

عشق من بال و پرت داد، پرستو صفتم!
دل بریدی و پریدی به هوای چه کسی؟

من برای تو نوشتم غزل از عشق و وصال
خوانده بودی غزلم را تو برای چه کسی؟

نوش داروی نگاهت به نگاهم نرسید
درد من! نسخه ی نایاب شفای چه کسی؟

عاشقی صحنه ی بازیگری ات بود، نبود؟
بعد من همدم با حجب و حیای چه کسی؟

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 12, 1398

    سلام و خیر مقدم 🌹🌹🌹

    شما شاعر توانایی هستید

    درودتان

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا