🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بغض ِ شبگیر

(ثبت: 3583) اسفند 18, 1395 
بغض ِ شبگیر

اگر چه  با  دل  ِخود   عاجزانه   درگیرم

بیا   بیا   به  کنارم   که   بی  تو   میمیرم

چه گویمت که چها  میکشم در این زندان

بجرم  ِ حکمت  ِ زن   بودنم   به  زنجیرم

برای   دیدن   ِ تو   بی  قرار   و   دلتنگم

ورق ورق شده این دل  ز بغضِ شبگیرم

تمام ِ روز  و  شبم   می شود  ز تو  لبریز

بدون  ِ  عشق  ِ تو ای  نازنین   زمینگیرم

چگونه  شرح   ِ غمت   داده ام   نمی دانم

به محفلی که زده  چوب و  سنگ ِتکفیرم

اگر   نمانده   پری    در   هوای   پروازی

قفس  شکسته  مرا  ،  بی گناه  و تقصیرم

نگو که قفل  ِقفس  می کنی  به عشقت باز

نمانده  بال و پری  خسته ای ز جان سیرم

گذشته عمرو  دگر فرصت  ِجوانی نیست

طلای مس شده ای وقف ِپتک و شمشیرم

طلعت خیاط پیشه

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 12 
  1. سمانه تیموریان

    اسفند 21, 1395

    گذشته عمرو  دگر فرصت  ِجوانی نیست

    طلای مس شده ای وقف ِپتک و شمشیرم

    درود فراوان. قلمتون همیشه سبز

    پیشاپیش روز زن رو تبریک میگویم 

  2. سحر جهانی

    اسفند 21, 1395

    درودبرشما بانوی نازنین ……

    و درود فراوان برهمه ی بانوان عزیز سرزمینم

    ایام به کام….

  3. جواد مهدی پور

    اسفند 21, 1395

    سلام و عرض ادب محضر استادم بانو خیاط پیشه ی گرانقدر

    چقدر زیبا و لطیف اند اشعار استادم

    وقتی می خوانم لذت می برم

    قلم آسمانی شما بسیار دل انگیز می نویسد

    زنده باشید به مهر

  4. طارق خراسانی

    اسفند 21, 1395

    چه گویمت که چها  میکشم در این زندان

    بجرم  ِ حکمت  ِ زن   بودنم   به  زنجیرم

    سلام و درود به بزرگ بانوی شاعر پاک

    اشعار شما لطیف و روان و زیبا و دوستداشتنی هستند.

    در پناه خدا شاد زی

    • طلعت خیاط پیشه

      اسفند 21, 1395

      ممنون از بزرگواری شما استاد طارق ارجمند

  5. علیرضا حکیم

    اسفند 21, 1395

    درود بانو

    شعر زیبایی بود 

    استفاده کردم

    موفق باشید

  6. محمد شیرین زاده

    اسفند 21, 1395

    درود بزرگوار

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا