🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بغض

(ثبت: 2537) مهر 9, 1395 

بغض کردی و آسمان لرزید

زیر رگبار تلخ تنهایی

من برای تو عاشقی کردم
تو کنارم چرا نمی مانی

آسمان ،  کوچه
شام مهتابی
من بی تو
 غرق بی خوابی

شهر درگیر ازدحام دروغ
کاش باور کنم نمیدانی

تو برایم ترانه میسازی
از گل و بوسه های پاییزی

بازهم بغض
باز هم حسرت
مینویسی تمام شد بازی
شعر از مرگ واژه میسازی

احسان ظاهری (اهورا)
9 اردیبهشت 95
#احسان_اهورا

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):