🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بمب اتم شیعه

(ثبت: 4948) آبان 5, 1396 

عالم همه محو درحضور رخ تست

امید جهان طلوع نور رخ تست

اهل ستم از آمدنت می ترسند

بمب اتم شیعه، ظهور رخ تست

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):