🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بندباز

(ثبت: 7080) آبان 19, 1397 

#شبیه _ بند _ بازی _ خسته ام

از ارتفاع میترسم
شبیه بند بازی پیر و خسته
معشوقه
گرفتار حلقه های آتش
هیچ رسمی
 آیه ای
آن حلقه‌های سرخ را
سپید  نخواهد کرد
لبان فریادش را تراشیده اند و
واژه هایی کور را
 سمت او 
پرواز میدهند
قهرمان این سیرک
این وارونه بر اسب
شلاق دروغ 
بر هوا میکشد
و زندگی
در مسیر رگهایم
بی سوال و‌حاشیه
میدود
میدود
تا رسیدن 
به آن لحظه
که نمی‌خواستم 
هرگز باشد
تا رسیدن
به هیچ تولد
در سالی که
ماهش
هر ماه
خورشید را
دور میزند

شبیه بند بازی خسته ام

#مستانه_دادگر
#ماهور

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. اکبر رشنو

    آبان 20, 1397

    درود ها

    عالی وارزنده

    ودستمریزادو

  2. شیوا و خیال انگیر

    دستمریزاد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا