🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بندِ سکوت

(ثبت: 264229) مهر 7, 1402 
بندِ سکوت

 

رَستم از بندِ سکوت ، حمله به گفتن کردم
سجده بر قبله ی خود، پشت به دشمن کردم

جستم از پیله ی اوهام به بیدارِ نماز
به سحر روی به سجّاده ی گلشن کردم

دیده ام وسعتِ آزادیِ یک دشت به خواب
ناگهان قصدِ فرار از غمِ روزن کردم

پا بریدم دگر از دیارِ خاموشی ها
دل به آتش زده ام ، شوقِ شکفتن کردم

گرچه سر سوخته ام از شرر شعله ی خویش
شبِ ظلمانی خود لحظه ای روشن کردم

 

شعر و طرح از سحرفهامی(آهو)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مهر 7, 1402

    سلام سحر عزیز

    دخترم، غزل زیبایی از شما خواندم و لذت بردم
    یک مصرع فقط مشکل دارد آن هم بسیار جزئی ست

    پا بریدم دگر از /دیارِ/ خاموشی ها
    دل به آتش زده ام ، شوقِ شکفتن کردم

    دیار وزن مصرع را مخدوش کرده
    اینطوری درست میشه :

    پا بریدم دگر از وادی خاموشی ها
    دل به آتش زده ام ، شوقِ شکفتن کردم

    در پناه خدا 🌱

    • علی معصومی

      مهر 7, 1402

      👌🌸🌺

      • سحر فهامی

        مهر 7, 1402

        درود و عرض ادب سپاسگزارم بزرگواری 🙏🌹🌹🌹🌹🌹

    • سحر فهامی

      مهر 7, 1402

      عرض سلام و احترام استاد عزیز و گرامی ، (وادی خاموشیها ) چقدر زیباتر شد👏👏👏👏 ، خیلی منونم از توجهتون 🙏🙏🙏🙏🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. علی معصومی

    مهر 7, 1402

    پا بریدم دگر از ” کوچه” خاموشی ها
    &
    “گرچه آتش بسرم” از شرر شعله خویش
    ♤♤♤
    درودها بر بانو فهامی ارجمند

    🍃🌺🍃🌺🍃

    • سحر فهامی

      مهر 7, 1402

      هزاران درود ، کوچه خاموشیها👏👏👏👏👏🙏🌹🙏🌹🙏🌹🙏🕊بسیار زیبا و سپاسگزارم از همراهیتان👏🌹🙏🌹🙏🙏🌹

  3. فیروزه سمیعی

    مهر 8, 1402

    زنده باد مهربانوی ادیب و گرانقدرم 💗
    بسیار زیبا و دلنشین سروده اید نازنینم ❤️
    زنده باد 👏👏👏💯💯💯🌸
    پاینده باشید و سرفراز مانید و هماره درخشان
    🌱🌹🌹🌹🌹🌹🌱

    • سحر فهامی

      مهر 8, 1402

      درود بر وجود پر مهرت عزیزم ممنونتم🙏🙏🙏🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا