🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بنفشه ی کبود

(ثبت: 236153) بهمن 26, 1399 

 

در سیابیشه های دود اندود

اهل ماندن نبود و می فرسود

شاد باد آن که داد حسِّ وجود

بنفشه ی کبود.

#شعر_پیشرو
#شعر_سروش
#محمدعلی_رضاپور (#مهدی)
@
sherepishro

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    بهمن 26, 1399

    🏵🌼🏵🌼🏵🌼🏵

  2. کبری محمدی

    بهمن 26, 1399

    سلام

    پایدار باشید و برقرار
    🌺🌹🌺🌹🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا