🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بهار

(ثبت: 1032) اسفند 28, 1394 
بهار

بارانی و آسمانی ام کرده بهار

شاداب تر از جوانی ام کرده بهار

گفتم که به خورد من چه دادی که چنین

سر سبزی تو روانی ام کرده بهار؟!

عفت نظری

نظرها
  1. مينا امينی

    فروردین 1, 1395

    آفرین مهربانو

    • عفت نظری

      فروردین 1, 1395

      سلام بانو جان ممنون از لطفت

  2. سمانه تیموریان

    فروردین 1, 1395

    عالی

    عیدتان مبارک 

  3. علی معززی

    فروردین 1, 1395

    سلام بانو

    بسیار عالی…

  4. نگار حسن زاده

    فروردین 2, 1395

    نازنینم

    اشعار نابت هر یک از دیگری زیباتره

    احسنت

    مرحبا

      

    • عفت نظری

      فروردین 3, 1395

      سلام آبجی نگار عزیزم  ممنون زیبایی در دیدگان توست

  5. عسل رادمنش

    فروردین 3, 1395

    سلام و مهر بانو نظری عزیز

    بسیار عالی بود/مانا باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا