🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بهار من

(ثبت: 5197) آذر 28, 1396 

بهار سبز من بعد خزان در راه است

بهترین واقعه,تاریخ زمان در راه است

انتظارت به سر آمد ای گل در غنچه

وقت نابودی این آه و فغان در راه است

بگذر از رخت غم و کشتی دائم مغروق

وقت ایام خوشت نعره زنان در راه است

توبه کن,خنده ببخشای و دلی هم شاد کن

وقت فهمیدن راز دو جهان در راه است

بشکن این خامشی لب که سزاوار تو نیست

وقت گفت عاشقی با صد بیان در راه است

ساده کن این غم و این راه پر از خاموشی

وقت شکر عالمی از دل و جان در راه است

بگذر از اما و ای کاش و چراهای دلت

وقت معنا شدن عمر گران در راه است

منشین,فکر مکن,تفسیر و طولش کافیست

وقت زیبا شدن و چون و چنان در راه است

اینک این غمدیده دل را از قفس آزاد کن

وقت بالندگی از چهره,نشان در راه است

کشتی زندگی آویزان افکار تو شد

وقت دریا شدن آشوب جان در راه است

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 30, 1396

    سلام و درود 

    چه پیام زیبایی 

    یلدا بر شما و خانواده گرامی مبارک

    در پناه خدا شاد زی

    • معصومه خرم بخش

      فروردین 27, 1397

      درودتان جناب خراسانی گرانمنش

      سپاسگزارم مهربان

      بر من ببخشایید این تاخیر را

      برقرار باشید به مهر

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا