🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بهانه

(ثبت: 256036) بهمن 19, 1401 

 

روزها بی کمال رفتند و

به امیدی محال رفتند و

بی می و بی وصال رفتند و

دلخوش ام با همین بهانه ی خویش.

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها 14 
  1. طارق خراسانی

    بهمن 19, 1401

    سلام و درود

    بسیار عالی

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌🌱

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 19, 1401

      سلام و درود و سپاس تان
      جناب بابا طارق عزیز
      خداوند، یار و نگهدارتان
      🙏🍃🌹🌹🌹🌹🌹🍃🙏

  2. مسعود مدهوش

    بهمن 19, 1401

    درودتان استاد رضا پور ارجمند👏🌱🌹☘️🌿🌾🌾

    قلمتان سبز و نویسا🌾🌿☘️🌹🌱🌱👏

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 19, 1401

      درود و سپاس تان جناب دکتر مدهوش ارجمند
      در پناه خدا بهترین ها نصیب تان
      💐🍃🌹🍃😔 💐💐🌹🌿🍃🌹🍃🍃🌹🌺🙏

  3. سیاوش آزاد

    بهمن 19, 1401

    سلام این سیطره ی زمان فقط درین دنیاست یا در عوالم دیگر نیز زمان سلطان است؟

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 19, 1401

      سلام و درود
      طبعا در ورای دنیا، زمان به این معنا وجود ندارد هرچند به نظر، توالی امور، خود نوعی زمان است.

  4. بهمن 19, 1401

    شعر کوتاه پراحساس وبامعنایی ست همچنین احسنت به چیدمان ساختار آن قلمتان جاودان👌👌👏👏👏🌺🌺🌺

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 19, 1401

      سپاس از لطف شما بزرگوار
      سلامت و شاداب باشید در پناه خدا
      🌹🌹🌹🌹🌹🌺🌺🌺🌸

  5. آرمان پرناک

    بهمن 19, 1401

    سلام استاد عزیز
    بسیار زیبا بود
    قلمتان زرنگار
    🌹❤️

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 19, 1401

      سلام و درود و ارادت
      استاد بزرگوار
      خداوند، یار و نگهدارتان
      🌹🌷❤️

  6. غلامحسین جمعی

    بهمن 19, 1401

    درودو سپاس بر استاد بزرگوارم جناب رضاپور

    دستمریزاد زیبا و دوست داشتنی است

    🙏🙏🙏🙏🙏

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 20, 1401

      درود و سپاس تان استاد گرانقدرم جناب جمعی عزیز
      🙏🙏🙏🙏🙏🙏

  7. علی معصومی

    بهمن 19, 1401

    درودها بر جناب رضا پور نازنین
    ♡♡♡♡♡

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 20, 1401

      درودها و سپاس ها یتان جناب معصومی بزرگوار
      ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا