🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بهای تقدیر (بمناسبت شهادت حضرت زهرا س )

(ثبت: 221749) بهمن 10, 1398 

 

بهای تقدیر
هوای شهر مدینه چقدر دلگیر است
چرا که ام ابیها از این جهان سیر است

ز سوی ماذنه با بال خسته صبحی را
کبوتری به هوای صدای تکبیر است

اذان دوباره بگو ای بلال بی همتا
که نغمه های دلت ماجرای دبیر است

بخوان که اشهدُ ان، لا اله الا الله
محمد است و از او آیه های تنویر است

بخوان که اشهد انَّ علی ولی الله
هم او که قاری قرآن خدای تفسیر است

چه میشود که نبیند حسین من غم را
ز رشته رشته مویش بهای تقدیر است

شبانه جسم مرا غسل و کفن و دفن کنید
که سوز سینه عالم ورای تکثیر است

 

 

 

 

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    بهمن 10, 1398

    سلام و درود

    اجرتان با ام ابیها سلام الله علیها

    🌹🌹🌹🌺🌹🌹🌹

  2. مينا امينی

    بهمن 10, 1398

    درودها آقای معصومی
    ممنونم از اشتراک گذاری این شعر آیینی
    قلمتان همواره سبز و نویسا
    مانا باشید به مهر💐🙏

  3. مینا یارعلی زاده

    بهمن 10, 1398

    درودتان جناب معصومی گرانقدر
    🙏🙏🙏🍃🌹🌹🌹

  4. سپیده طالبی

    بهمن 10, 1398

    سلام و عرض ادب و احترام
    جناب استاد معصومی گرامی
    سپاس برای این شعر زیبا و ارزنده بزرگوار
    پاینده باشید🌺

  5. منوچهر فتیان پور

    بهمن 10, 1398

    سلام و عرض ادب و احترام
    جناب استاد معصومی گرامی
    اجرتان با ام ابیها سلام الله علیها

  6. حامی شریبی

    بهمن 11, 1398

    سلام بر استاد مهر آفرین
    جناب معصومی گرامی
    قلمت حق
    و نفست حق تر
    اجرتان با حضرت زهرا ع🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا