🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بهترین ترانه شهر

(ثبت: 215661) مهر 11, 1398 

بهترین ترانه شهر
دلم دوباره برایت بهانه کرده بیا
غمت بسینه من آشیانه کرده بیا

نمیرود ز تنم جان خسته تا نرسی
هوای درد دلی عاشقانه کرده بیا

برای لحظه دیدار چهره ی ماهت
انار خاطره ای دانه دانه کرده بیا

فدای ناوک شهلای نرگس مستت
شراب جلوه جانم جوانه کرده بیا

شراره ای که نهادی به غمزه نگهی
ز شعله شلعه درم زبانه کرده بیا

غم وصال تو ای بهترین ترانه شهر
کنون که خاطر ما را نشانه کرده بیا

به آستان تو معصومی آیه ی غزلی
ز کیمیای رخت جادوانه کرده بیا

 

 

 

 

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    مهر 11, 1398

    با سلام و درود آقای معصومی عزیز
    زیبا بود
    🌹🌹🌹🌹🌹

  2. سپیده طالبی

    مهر 11, 1398

    سلام و عرض ادب
    جناب استاد معصومی گران قدر

    غزلی زیبا و دلنشین خواندم گرامی
    دست مریزاد و سپاس از انتشار آن
    مانا بمانید به مهر پروردگار🌺

  3. سلام بر استاد عزیز

    بسیار زیبا

    دلم دوباره برایت بهانه کرده بیا

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺🍃🌿💐

  4. … سلام بر بهترین شاعر دهر…
    زنده باشید معصومی عزیز

  5. با عرض سلام
    بسیار زیبا و دلنشین احسنت به شما استاد گرانقدر

  6. فدای ناوک شهلای نرگس مستت
    شراب جلوه جانم جوانه کرده بیا

    در مصرع اول صنعت تتابع اضافات … صنعت واج آرایی یا نغمه یِ حروف

    مصرع دوم واج آراییی در حرف واو…

    دستمریزاد استاد ارجمند

    🌸🌸🌸🌺🌸🌸🌸

  7. طارق خراسانی

    مهر 11, 1398

    سلام‌به شاعر غزل های زیبا

    شاهکار عاشقانه ات را خواندم و لذت بردم

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏🌿

  8. درود و مهر
    زیبا و دلنشین غزلی سرودید خوش خوان
    لذت بردم از چندین بار خوانش آن
    دست و دل مریزاد
    مانا و برقرار باشیداستاد
    👏👏👏🍃💐💐💐

  9. هادی بیابانی

    مهر 11, 1398

    سلام دوست گرامی
    مثل همیشه زیباست
    قامت سبز و مانا💐🌿🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا