🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به آسمان…

(ثبت: 221515) بهمن 5, 1398 
به آسمان…

 

نبض شهر را بگیر
ضربانش کم است
قفس های سینه ی وطن
سلول به سلولش
بطنِ غم است
دلم پرواز می خواهد
روزگارِ بساز می خواهد
جهانِ بدون جنگ…
شیشه های بدون سنگ…
آسمانِ خوشرنگ می خواهد
می شود به آسمان بگویید؛
«زندگی ببار»
دلم از مرگ
گرفته است
مرگ بر هرچه مرگ

 

 

 

 

نظرها
  1. با شما همخوانی میکنم،
    شادکام باشید🙏

    • درود و مهر گرانقدر
      سپاسگزارم از خوانش پرمهرتان
      زنده باشید و پیروز🌷

  2. حمیدرضا گلشن

    بهمن 5, 1398

    درود شاعر بانو

    • درود و مهر شاعر گرامی
      خیر مقدم
      به جمع شعرپاکی ها
      و نیز صفحه ی اشعار من
      بسیار خوش آمدید
      زنده باشید و پیروز🌹

  3. علی معصومی

    بهمن 5, 1398

    درود بر شما
    بانوی ارجمند
    🌷🍃🌷🌷

    • درود و مهر جناب معصومی عالیقدر
      سپاسگزارم از لطف حضورتان
      زنده باشید و پیروز🍃🙏
      🌿🌷🌷🌷🌿

  4. زندگی ببار….
    درود بر شما👏🌹

    • درود و مهر گرانقدر🙏
      سپاس از خوانش و حضور ارزشمندتان
      زنده باشید و پیروز
      🌿🌷🌷🌷🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا