🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به اوج می اندیشم

(ثبت: 819) بهمن 27, 1394 
به اوج می اندیشم

به اوج می اندیشم
به آبی بی انتها 
به شوق پرواز در گستره گیتی…
اما دلواپس پرهای ظریفم هستم
که هنوز بلندی ها را نیازموده اند 
پروانه ای ندیده ام 
سائیده سر بر سینه آسمان