🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به باد داد دلم را ، به باد، آخر چشم

(ثبت: 255165) دی 29, 1401 

 

به باد داد دلم را ، به باد، آخر چشم

چو کرد هرچه سخن گفته بود، باور چشم

قدم گذار بیا لحظه ای به کوچه ی دل

قدم گذار بیا پیشتر ، بیا بر چشم

سلام کرد وُ از آن لحظه جای خود وا کرد

میان مردم ِدل تنگ ِعاشقش، در چشم

کجا ز کنج دل است ای خداشناس بگو

به عشق بازی با دوست ، جای بهتر چشم

به یک نظر دل و دین داده ایم اما نیست

به هیچ رأی ، به آفاق دل ، برابر چشم

بگفت رندی با من، بگو به من ، چو نبود

چگونه دل می دادی به عاشقی، گر چشم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    دی 29, 1401

    کجا ز کنج دل است ای خداشناس بگو
    به عشق بازی با دوست ، جای بهتر چشم

    به یک نظر دل و دین داده ایم اما نیست
    به هیچ رأی ، به آفاق دل ، برابر چشم

    سلام و درود سید جان
    عجب قند و عسلی

    واقعا در چشم سحری خفته
    استاد عارفم می گفت خدا از پشت نگاه ما خود را تماشا می کند!

    خیلی لذت بردم

    در پناه خدا 🌱♥️🌹🌹🌹🌹♥️🌱

    • سلام و دروداستاد طارق عزیز وارجمند
      سپاسگزارم از حضور حضرتعالی
      قند وعسل حضورو نظرجناب استاد است
      طعم آن مسحور کننده است
      شادکام باشید
      🌺🌺🌺❤️❤️❤️

  2. سلام و درود و خدا قوت

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا