🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به تمنای وصالت شده ام غرقه بخون

(ثبت: 209695) اردیبهشت 27, 1398 

از طمع نیست که عارف کندش سجده به خاک
جلوه روی تو بیند که کند سجده پاک

دلبر از مهر رخت واله و خندان گوید
این همه نقش خیالی است که افتد به مغاک

عکس رویت چو بیفتاد به آیینه دل
والی از جسم برون آمد و از باده تاک

یک دو جامی بچشید از می انگور الست
خود عیان دید در عالم نبود سینه چاک

به تمنای وصالت شده ام غرقه بخون
چو حسین بن علی شیفته ام خود بی باک

غیرت دین تو هفتاد و دو تن تشنه لب است
که به طوفان بلا پشت نکرد جلوه پاک

چون به شمشیر جفا کشته بشد ابن علی
والی از دل بگرفت شادی دیرینه شد آک

بارالها به دل والی امّت برگوی
این همه کشته به هامون نشده سوزین ناک

ولی اله بایبوردی

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. حسن مصطفایی دهنوی

    اردیبهشت 27, 1398

    سلام و درود
    بسیار زیباست
    لذت بردم🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • ولی اله بایبوردی

      اردیبهشت 29, 1398

      سلام آقای دهنوی عزیز

      اندیشه تان زیباست .

      🌹🌹🌺🌺🌸🌸🌷🌷

  2. سلام و عرض ادب بزرگوار.🌹🌹

    • ولی اله بایبوردی

      اردیبهشت 29, 1398

      سلام آقای انصاری گرامی

      سپاس از خوانش محبت آمیزتان

      طاعت قبول حق

      🌷🌸🌸🌸🌸🌸🌷

  3. با سلام و احترام
    زیبا سروده اید
    اجرتان با حضرت حر ریاحی
    موفق باشید بزرگوار

    • ولی اله بایبوردی

      اردیبهشت 29, 1398

      سلام سید محمد حسین شرافت مولا

      ممنون از نگرش زیبا ی تان

      طاعت قبول حق

      🌷🌸🌸🌷🌈

  4. طارق خراسانی

    اردیبهشت 27, 1398

    سلام و.درود

    بسیار زیبا

    در پناه خدا🌿🙏

    • ولی اله بایبوردی

      اردیبهشت 29, 1398

      سلام علیکم استاد ارجمند

      سپاس از خوانش محبت آمیزتان …

      طاعت قبول خدای تبارک تعالا

      🌷🌈🌸🌸🌸🌸🌸🌷🌈

  5. مازیار نژادیان

    اردیبهشت 28, 1398

    درودها بزگوار

    یکبار دیگر سعادت یار شد که خواننده اثری زیبا از قلم شما باشم

    امید که نویسان و شادکام باشید🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • ولی اله بایبوردی

      اردیبهشت 29, 1398

      سلام آقای نژادیان عزیز

      از نظر لطف تان سپاس …

      طاعت قبول

      🌈🌷🌸🌸🌸🌸🌷🌈

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا