🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به حضرت حر (ع)

(ثبت: 6778) مهر 10, 1397 

 

 

بسمه تعالی

 

 

 

 

 

به حضرت حر (ع)

 

 

 

 

امام حسین (ع) پس از شهادت حر ریاحی (ع) , پیشانی زخمی او را با پارچه ای بستند . که در زمان شاه اسماعیل صفوی (ره) چون قبر حضرت حر را نبش کردند و پارچه را برداشتند خون جاری میشد !
 

 

 

 

 

 

 

پارچۀ

پیشانی ِ
شهید خدا ,
حر (ع) را
که باز کنی
هزار دریای
نور است
اما سرخ !
 

 

 

 

 

سید محمد حسین شرافت مولا

تخلص :   نورانی

 

 

 

 

نظرها
  1. سلام استاد سرافت

    ارزشی شعر می گویید.

    آفربن بر شما

  2. با سلام و احترام

    سپاس از حضور ارزشمندتان

    انشاءالله تعالی سلامت و موفق باشید

    نظر لطف شماست

    درود بر شما

  3. علی رفیعی

    مهر 11, 1397

    سلام و درود سیدگرانقدرجناب شرافت مولادوست گرانقدرم

    بسیارارزشمندو پرمحتواقلم زده اید

    ان‌شاءالله اجرتان با حضرت سیدالشهداامام حسین(ع)

    در پناه خدا

    موید و پیروز باشید

  4. سلام خداوند درخشنده بر یار ِ حسینی (ع) و شهید کربلا حضرت حر

    با سلام و احترام

    درود بر شما بزرگوار

    اجرتان با حضرت مسلم بن عقیل ع

    سپاس از حضور سبز شما

    مؤید باشید

  5. علی احمدی

    مهر 16, 1397

    زیبا…نغز…قدسی مآب و متعهدانه بود جناب استاد شرافت مولای والا ارج درودهاااااااااااااااااااااا

  6. سلام و عرض ادب

    سپاس از حضور سبز شما

    اجرتان با حضرت حر

    موفق باشید

    با سپاس فراوان