🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به شیدایی گزیدم خلوتی را

(ثبت: 221927) اسفند 24, 1398 

 

1

به دی فردای خود کردی قیاسی
ز حال امروز دوری گر سپاسی

میان خلقی فراموشی حقیقت
ببینی گم عدالت بینِ ناسی

2

به شیدایی گزیدم خلوتی را
که با اویی یکی باشم به تنها

به هر حالی کنم شکری ، خداوند
عطا آن نعمتی را بس گوارا

ولی اله بایبوردی

13 / 11 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. علی معصومی

    اسفند 24, 1398

    درود و ارادت
    جناب استاد بایبوردی نازنین
    آفرین بر شما ….🌺🌸🌺🌸🌿

    • ولی اله بایبوردی

      اسفند 24, 1398

      سلام

      استاد معصومی ارجمند

      سپاس از همراهی تان

      ممنون

      در پناه ایزد دوست

      🌈🌈🌹🌺🌹🌈🌈

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا