🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به عشقِ حضرتِ دوست …

(ثبت: 3890) فروردین 31, 1396 

     « به نام خدا »

شب، سیاهی، سکوتِ معنی دار ؛ 

شعلهٔ شمع و کاغذ و خودکار ؛

شاعری در شروعِ شعری گُم ؛ 

سایه ای نقش بسته بر دیوار…

بارشِ واژه های پُر احساس ؛

طبعِ شعری روان، ولی حساس ؛

خاطراتی از آنکه دیگر نیست ؛

سرنوشتی پر از امید و هراس…

میسُراید به بُغض و تنهایی ؛

چند بیتی ، در اوجِ زیبایی ؛

شاهکاری که کارِ هر کس نیست ؛

با صبوری… ؛ پُر از شکیبایی… 

خلوتش معنوی و پر شور است ؛

از طلبهایِ دُنیَوی دور است ؛

محوِ خالق شُدَست و میگویند ؛

شاعری نا امید و مهجور است!

فارغ از این ، بهانه جویی ها ؛

خسته از کینه ها ، دورویی ها ؛

میسُراید دوباره ؛ شعری نو ؛

بی تفاوت به یاوه گویی ها…

مِهرِ حق نقش بسته در رگ و پوست؛

هر چه دارم من از عنایت اوست؛

تا نفس هست و فرصتی باقیست؛

میسُرایم به عشقِ حضرتِ دوست .

   « مهران اسدپور »

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها 12 
  1. اله یار خادمیان

    فروردین 31, 1396

     درود و هزا ران درود     محظوظ ا گل کما لات شما  زنده باشی و تا همیشه سربلند

    • مهران اسدپور

      اردیبهشت 2, 1396

      درودها جناب خادمیان عزیز؛

      سپاس از حسن توجه شما…

      شاد و تندرست باشید .

  2. سحر جهانی

    اردیبهشت 1, 1396

    درودبرشماجناب آقای اسدپور 

    بسیار زیبا……

    نویساباشید….

    • مهران اسدپور

      اردیبهشت 2, 1396

      درودها سرکار خانم جهانی بزرگوار ؛

      سپاس از حضور سبز شما …

  3. مسعود رستمزاد

    اردیبهشت 1, 1396

    دروووود

    عالی سرودید

    • مهران اسدپور

      اردیبهشت 2, 1396

      درودها دوست عزیز ؛

      سپاس از همراهی و توجه شما …

  4. طلعت خیاط پیشه

    اردیبهشت 1, 1396

    احسنت بسیار زیبا سروده اید.

    • مهران اسدپور

      اردیبهشت 2, 1396

      درودها بانو خیاط پیشه گرامی ؛

      سپاس از الطاف مدا‌م و نگاه پرمهرتان …

  5. جواد مهدی پور

    اردیبهشت 2, 1396

    درود بر شما

    زیبا سرودید جناب اسدپور گرامی

    زنده باشید

    • مهران اسدپور

      اردیبهشت 2, 1396

      درودها جناب مهدی پور بزرگوار ؛

      سپاس از حضور ارزشمند شما …

  6. علی حشمتی (بینوا)

    بهمن 29, 1396

    می سرایم به عشق حضرت دوست

    به به درودبرشماانشاالله که همیشه بسرائیم فقط به عشق حضرت دوست چونکه غیرازدوست کسی لایق  ستایش وسرایش نیست

    احسنتم

    • مهران اسدپور

      بهمن 29, 1396

      درود و سپاس گرامی…

      قدم رنجه فرمودید…

      حق با حضرتعالیست..‌.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا