🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به عنکبوتِ نیازش، مبند دل طارق

(ثبت: 2871) آذر 7, 1395 
به عنکبوتِ نیازش، مبند دل طارق

 

«مرا خیالِ تو، خود بی خیالِ عالم کرد»
همان خیال که  ما را دچار این غم کرد

اگر چه دلبر زیبا رسیده است از راه
به چشم مستِ تو، حاشا ارادتم کم کرد

چه “بارها “ که نهادی به فتنه بر دوشم
تو شاد رفته و این “بار” ، پشتِ من خم کرد

به حیرتم  زچه حَوّای دل هوایی شد؟!
بَری زِ هرچه که بیند، هوای آدم کرد

به عنکبوتِ نیازش، مبند دل طارق
دلم ربوده و دیدم چه پُر ز ماتم کرد!

24بهمن 1391طارق خراسانی

 

 

 

نظرها
  1. درود هابر شما استاد خراسانی بزرگوار

    بهره مند شدم از شعر زیبایتان

  2. زهره خسروی

    آذر 8, 1395

    سلام

    غزل زیبایی ست

  3. به حیرتم که هوای دلم هوایی شد

    بری ز عالم و آدم ، هوای آدم کرد

    درود بر شما

    قلمتان سر سبز

  4. درود پدرم

    زیبا سرودید

  5. علیرضا حکیم

    آذر 10, 1395

    درود بر شما جناب طارق عزیز

    قلمتان نویساتر باد

  6. جواد مهدی پور

    آذر 14, 1395

    به به

    چقدر زیبا و دل انگیز !!

    درود بر استاد گلم  جناب طارق گرانمقام و آسمانی

    خوشحالم که بازهم توفیق خواندم و بهره بردن از اشعارتان نصیبم شد

    خدا را شاکرم که در محضرتان می آموزم استاد جان مهربانم

    برایتان سلامتی و توفیق روز  افزون ارزومندم

    سر بلند باشید به مهر

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا