🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به همراهت به هر جا شادمانی

(ثبت: 221361) بهمن 12, 1398 

 

به امیدی رها از زندگانی
به همراهت به هر جا شادمانی

تعلّق دنیوی را ترک جانا
به آن جایی روم باقی نه فانی

01 / 11 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. حامی شریبی

    بهمن 12, 1398

    درود بر سربدار قلم واژه های
    مهر جناب استاد بایبوردی مهر آفرین
    نبض قلمت رگ شعر را حیات میبخشد گرامی
    تا همیشه
    صبح
    آفتاب به آفتاب
    دلت
    واژه های
    قلم

    🌹🌹🌹

    • ولی اله بایبوردی

      بهمن 12, 1398

      سلام

      استاد ارجمند جناب شریبی عزیز

      سپاس از همراهی تان

      شادکام باشید

      تقدیمی :💐

      گر طلوعی مهر را رؤیت دلا
      مهر را بینم ،به زیبایی نما

      بازتابی نور را ای جان من
      از زمینی بینمش جانب سما

      ولی اله بایبوردی

      12 / 11 / 1398

      🍃🌿🌿💐🌿🌿🍃

  2. علی معصومی

    بهمن 12, 1398

    درود بر شما
    جناب استاد بایبوردی نازنین
    آفرین بر شما
    ….🌿🌺🌿🌺🌺🌿🌺🌿

    • ولی اله بایبوردی

      بهمن 13, 1398

      سلام

      استاد معصومی ارجمند

      سپاس از دیدگاه با ارزشمندتان

      شادکام باشید

      🌿🌿💐🍃💐🌿🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا