🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به پایان می رسد این روزهای بی قراری هم…

(ثبت: 3462) اسفند 5, 1395 

به پایان میرسد این روزهای بی قراری هم

غم انگیز است بی من عکسهای یادگاری هم…

در و دیوار محوِ رنگِ مشکی می شود حتما

وبر می خیزد آن صوتی که خیلی دوستداری هم…

به دنبال بساطِ مجلس ختمند و مهمانی

مهیامی شود بعدش عجب سنگ مزاری هم…

میان مجلس ختم خودت باشی غم انگیزست

ببینی دوستان جمع اند و برپا سوگواری هم

برای مرگ احساسم کسی اشکی نمی ریزد

برای پول میخواند چنین جانسوز قاری هم!!!

فقط یک چند وقتی بیقرارم می شوی شبها

و کم کم می رود از خاطرت ،چشم انتظاری هم

وخواهد رفت حتی از سرت دیوانه ای هم بود

نخواهی کرد حتی از مزار من گذاری هم…

وآخر حسرت وصل تو باقی ماند و می خندی…

فلانی رفت و با خود برد دنیایی خماری هم…