🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 به پیر میکده بادا سلام ما به دمی

(ثبت: 228683) تیر 9, 1399 
به پیر میکده بادا سلام ما به دمی

 

سلام ما ، به کبوتر ، به قمریان جهان
به بلبلان نوا خوش به کبک دشتستان

به شاخه بید سلامی کنم رها ز غمی
به شادمانی بیدی دمی رها ز جهان

رها ، دمی ز جهانی ، تعلّقات ، دلا
چو آن کسی که بگیرد طلاق راحت جان

به جام جان جهانی نگاه ، لحظه مدام
شراب جام دلی ، نوش ها کنم هر آن

به پیر میکده بادا سلام ما به دمی
به بازدم بپذیرد ، رضایتی به عیان

اگر چه ؟؟ یار خدایی به هر کجا ، پیدا
چه دشت باشد و جنگل گلی عیان به میان

گلی وجود خودی را نثار بر من و او
به اجتماع منی ، دور از زمین و زمان

سلام بر دل عارف رها ز خود ز خودی
به آن سرایِ بقایی سلام ، با ایشان

ولی اله بایبوردی

07 / 04 / 1399

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. سلام استاد بابیوردی بزرگوار.
    زیبا و دانشین قلم می زنید.
    مانا باشید.

    • سلام

      ممنون از دیدگاه ارزنده تان

      سپاس از همراهی تان

      🍃🍃🌿💐🌿🍃🍃

  2. سلام ما به نگاه و بیان نیک شما❤️🙏

    • سلام

      ممنون از مصرع دلپذیرتان

      در پناه خدا

      سپاس از همراهی تان

      🌸🌸🌺🌷🌺🌸🌸

  3. رسول رشیدی راد

    تیر 10, 1399

    🌹🌹🌹🌹

  4. سلام و درود بیکران جناب بایبوردی عزیز
    لب مریزاد
    و
    نبض قلب و قلمت پر تپش🌹🌹🌹🌺

    • سلام

      سپاس از مهر حضورتان

      ممنون از همراهی تان

      🌈🌈🌸🌺🌸🌈🌈

  5. سلام استاد عزیز
    جناب بایبوردی

    بسیار زیبا و دلنشین

    در محضرتان می آموزم

    پاینده باشید

    یا علی ع🌺🌺🌺

    • سلام

      استاد مایی

      سپاس از مهر حضورتان

      ممنون از همراهی تان

      میلاد امام مهربانیها مبارک

      🍃🍃🌿💐🌿🍃🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا